Meten is weten

De kracht van de ONLINE CONTENT MACHINE is de meetbaarheid. Berichten op sociale kanalen en website en van mailings worden automatisch gerangschikt op interactie en zichtbaarheid. Dat levert veel stuurinformatie en verrassende  inzichten op.

Maak een afspraak

Waarom je het effect van je online marketing moet meten.

Het is niet alleen aan grote bedrijven voorbehouden: het meten van interactie op de website en in sociale kanalen. Integendeel, de ONLINE CONTENT MACHINE is speciaal ontwikkeld om ook kleinere en middelgrote bedrijven van een meetbare en kwantificeerbare methode te voorzien.

De ONLINE CONTENT MACHINE geeft via week – of maandrapporten de beslisser het gemeten resultaat van de inspanning. Door gedrag en interactie te meten leer je welke content aanslaat, welke berichten tot interactie of omzet leiden. De getallen geven inzicht in succesvolle Onderwerpen, Tone of Voice, Kanalen, Tijdstippen, Webpagina’s, Communicatietypen en Mailings. Ook intern kunnen medewerkers worden betrokken en kennisterreinen toegewezen. Er ontstaat een leercurve in de organisatie die meetbaar tot waardevolle resultaten leidt.

Wat meten we onder meer?

  • Welk type bericht scoort op welk kanaal?
  • Welke tone of voice of soort bericht past bij je doelgroep?
  • De informatiebehoefte van je klanten.
  • Het effect op je website.
  • Het effect van je mailcampagnes.

ABONNEMENTEN

Altijd een passende samenwerking

* Prijzen gelden bij betaling per jaar
** Na drie maanden volgt offerte op basis van gezamenlijke evaluatie

TESTIMONIALS

Wat anderen erover zeggen

Er zijn natuurlijk genoeg goede websitebouwers, maar Eric heeft voor Transitietijger.nl niet alleen een prachtige website gemaakt. Zijn kracht is vooral zijn kennis van marketing waarmee hij ons nog steeds begeleidt om de juiste keuzes te maken.

mr. Bert van Eiken

Arbeidsrechtelijk adviseur,, Transitietijger.nl

Toen onze vestigingsplaats en startdatum bekend waren, wilden wij zo snel mogelijk online gevonden worden. Dit is zeer goed gelukt door ons eerst zichtbaar te maken op de toonaangevende social media platformen. De website die is gemaakt communiceert duidelijk wie wij zijn en is bovenal gericht op de manier waarop potentiële relaties naar ons zullen zoeken. En dat is merkbaar, ons kantoor heeft een vliegende start gemaakt!

mr. drs. Inez Goossens

Notaris en naamgeefster, Notariskantoor Goossens

Gerrit-Jan is een zeer bevlogen marketeer die het belang van zijn klanten altijd voorop zet. Voor verfmerk Trimetal heb ik samen met Gerrit-Jan succesvol een social content strategie opgetuigd. Hierbij hebben we gebruik gemaakt van een innovatief dashboard wat ons in  staat stelde eigen content zeer makkelijk via de verschillende sociale kanalen te plaatsen en te analyseren. Daarnaast volg en deel je zeer eenvoudig interessante content van anderen. Dit resulteerde in een volle content kalender met minimale tijdsinspanning. Ik raad het dashboard en de samenwerking met Gerrit-Jan ten zeerste aan!

Cees Hoddenbagh

Brand Manager, Trimetal

Een vraag? Stuur een bericht!

Online Content Machine

Kerkstraat 10
1404 HH  Bussum

Openingstijden

Maandag - vrijdag 09.00 - 17.00 uur

Bel ons

06 2299 9019