Social Media Alerts

Vergroot teambetrokkenheid door ze als eerst te laten weten over externe communicatie en hoe belangrijk hun rol hierin is.

Meer betrokkenheid

Hoe werken de Social Media Alerts?

Bij het inplannen van je posts op social media heb je de mogelijkheid om een checkbox ‘eigen content’ aan te vinken. Dit zorgt ervoor dat op het moment van posten de door jouw ingestelde ambassadeurs voor jouw account een e-mail ontvangen die melding maakt van dit bericht (zie voorbeeld).

Als eerste op de hoogte

Het eerste effect dat dit sorteert is dat de teamleden van je account de extern gecommuniceerde informatie als eerste ontvangen zodat ze niet verrast kunnen worden door vragen van (toekomstige) klanten. Het team wordt hiermee steeds marktgerichter, is goed geïnformeerd en voelt zich betrokken.

Vergroting van zichtbaarheid posts

De icoontjes onderaan de Social Media Alerts linken naar de betreffende post op de verschillende platformen. Na het aanklikken wordt alleen het bericht zichtbaar en kan worden geliked, gedeeld of van commentaar worden voorzien. Het bereik van de post wordt hier aanmerkelijk mee vergroot.

Social Media Alert
Periodieke Content Alert

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Hoe gaat dit jouw accounts helpen?

De waardering die jouw accounts van hun klanten krijgen is de uitkomst van wat men had verwacht ten opzichte van wat men heeft ervaren. Deze verwachting is afhankelijk van de specifieke behoefte, mond-tot-mondreclame (reviews), hun communicatie en het imago dat ze hiermee opbouwen over de jaren.

Breng de ervaring in lijn met de verwachting

Voor de klantbeleving speelt het team van je account een zeer belangrijke rol. Daarom is het belangrijk dat het team goed is geïnformeerd, want alleen dan worden klantverwachtingen overtroffen. Met als resultaat goede reviews en meer mond-tot-mond reclame. Social Media Alerts, een aanjager!

Waardering is de som van verwachting en ervaring, zorg er daarom voor dat het team steeds goed weet welke verwachting gewekt is.
Model van klantwaardering

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Bekijk ook:

Monitoring

Monitoring

Verkrijg steeds nieuwe input door het monitoren van relevante online bronnen en de merknaam van de klant.

Online Content Machine

Content Alerts

Betrek je klanten door ze met een afgesproken regelmaat 'content alerts' te sturen met een verzoek om feedback.

Curatief & Creatie

Curatie & Creatie

Repost relevante berichten of creëer nieuwe content op basis van gevonden content of daaruit ontstane ideeën.

Planning

Planning

Bespaar tijd en vergroot het bereik door social media posts efficiënt en op de juiste momenten in te plannen.

Rapportage

Rapportage

Meet en verbeter de impact van je communicatie door het effect ervan te meten en te delen met je klant.

Vergroot eenvoudig de naamsbekendheid van je klanten

Met de Online Content Machine werk je ‘lean and mean’ voor je accounts en zorg jij dat ze consistent zichtbaar zijn met relevante informatie. Hierdoor vergroot je de naamsbekendheid en zijn ze ‘top of mind’ op de momenten dat het erom gaat en keuzes worden gemaakt.

Deze bureaus gingen je voor

Diependaal Online
Diependaal Online
Het Marketing Station
Wazokuu Online Branding
Marketingstudio DO
Marketingstudio DO
Heerschop Online
Cornelissen.Marketing

Heb je een vraag? Stuur een bericht!

Online Content Machine

Pekstraat 2
8211 AB  Lelystad

Openingstijden

Maandag - vrijdag 09.00 - 17.00 uur

Bel ons

085  87 69 612